Aktualności

Godziny dyrektorskie

Szanowni Państwo,

w związku wyborami Prodziekanów Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii – Dyrektor IINISB ogłasza godziny dyrektorskie 24 maja 2016 r. w godzinach 10:30 – 13:00.

Poza tym na prośbę Samorządu Studentów IINiSB Dyrektor ogłasza godziny dyrektorskie 25 maja 2016 r. od godziny 15.00

Wybory Prodziekanów WDIiB UW

Do członków Wydziałowego Kolegium Elektorów

Wydziałowa Komisja Wyborcza informuje o terminie zgromadzenia wyborczego mającego na celu przeprowadzenie wyboru Prodziekanów Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii UW, które odbędzie się 24 maja 2016 o godz. 11.00 w sali Profesora Aleksandra Birkenmajera (sala 318) w Instytucie Informacji Naukowej i Studiów Bibliologicznych UW przy ulicy Nowy Świat 69.

Przewodnicząca WKW

prof. dr hab. Małgorzata Marcjanik

Dziekan elekt Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii prof. dr hab. Janusz Adamowski na prodziekanów WDIiB wskazuje następujące osoby:

  • Prodziekan ds. Badań Naukowych – prof. dr hab. Marek Jabłonowski
  • Prodziekan ds. Studenckich – prof. UW, dr hab. Anna Kamler
  • Prodziekan ds. Finansów – prof. UW, dr hab. Dariusz Kuźmina

Rekrutacja 2016-2017

rekrutacja_banner_2015-2016

Od 06.06.2016 r. rusza rejestracja na stacjonarne i niestacjonarne studia na kierunek Informacja naukowa i bibliotekoznawstwo na wydziale Dziennikarstwa Informacji i Bibliologii UW.

Szczegółowe informacje na stronie www.irk.uw.edu.pl lub na stronach instytutu.

plakat1

Studia stacjonarne:

Studia niestacjonarne:

Studia Podyplomowe:

 

 

 

 

 

 

 

 

 (autor projektu graficznego: Paweł Nowakowski)

Zapraszamy na konferencję “Cyfrowe wyzwania” 2016

Centrum Cyfrowe Projekt: Polska oraz Instytut Informacji Naukowej i Studiów Bibliologicznych UW i Muzeum Uniwersytetu Warszawskiego zapraszają na trzecią edycję konferencji „Cyfrowe wyzwania”, która odbędzie się 13 czerwca 2016 r. Tegoroczne spotkanie poświęcone będzie relacjom między kompetencjami cyfrowymi a uczestnictwem w kulturze.

Na zgłoszenia prelegentów oraz słuchaczy czekamy do 30 kwietnia 2016 r. Przygotowane na podstawie wystąpień teksty, które pozytywnie przejdą procedurę recenzyjną, zostaną opublikowane w numerze tematycznym kwartalnika „Kultura popularna”.

Informacje organizacyjne oraz formularz zgłoszeniowy znajduje się na stronie: http://centrumcyfrowe.pl/zapraszamy-na-konferencje-cyfrowe-wyzwania-2016/

Cyfrowe wyzwania program

Stypendia Erasmus studia częściowe i praktyki – REKRUTACJA!

EU flag-Erasmus+_vect_POS
Szanowni Państwo,
Rozpoczynamy rekrutacje na stypendia Erasmus.

Jest to niezwykła okazja na pozyskanie nowych doświadczeń, unikalnej wiedzy, zawarcie nowych znajomości, doszkolenia języka obcego!

W załącznikach przesyłam informacje na temat rekrutacji na stypendia Erasmus na studia częściowe i na praktyki.

1. plik „Erasmus promo info” dotyczy uczelni i placówek w których studenci mogą odbywać studia/praktyki. Tu również jest info na temat przebiegu i zasad rozmów kwalifikacyjnych.
UWAGA: może zmienić się numer sali w której odbędzie się spotkanie informacyjne.
UWAGA: MOGĄ JESZCZE NASTĄPIĆ ZMIANY BĘDĄCE WYNIKIEM ZMIANY AFILIACJI NASZEGO INSTYTUTU. BĘDĘ O NICH INFORMOWAŁ W MAJLACH I NA FB. zmianny te dotyczyc moga studiow. Z praktykami nic się nie powinno zmienić. - Pobierz!

2. Plik z ogólnymi zasadami realizacji studiow częsciowych Erasmus+ – nadesłany z Biura Współpracy z Zagranicą UW – Pobierz!

3. Plik z ogólnymi zasadami realizacji praktyk zawodowych Erasmus+ – nadesłany z Biura Współpracy z Zagranicą UW – Pobierz!

Bardzo zachęcam do wysyłania emajli z zapytaniami, lub do wizyt na moich dyżurach
(Sekretariat: pon: 12-15, czwartek: 11.15 – 13.15)

Bardzo zachęcam do wysyłania majlem wstępnych zgłoszeń – będą się liczyły przy rekrutacji!

Samorząd uprzejmie proszę o wydelegowanie przedstawiciela do Komisji Rekrutacyjnej.

Z wyrazami szacunku,
Michał Zając
Koordynator Erasmus w IINISB UW



Kontakt

Instytut Informacji Naukowej i Studiów Bibliologicznych Uniwersytetu Warszawskiego
ul. Nowy Świat 69,
00-927 Warszawa

e-mail: iin@uw.edu.pl
tel/fax: 22 826 85 69